Contact
Bekijk voor de antwoorden op de meest gestelde vragen in de FAQ hieronder. Wordt uw vraag nog niet beantwoord in de FAQ hieronder? Of wilt u een demo aanvragen? Neem dan contact met ons op via dit formulier.
FAQ:
-
Je kunt de app downloaden in Google Play of de App Store.
-
Je kunt een account voor de Hub aanmaken wanneer je hiervoor een uitnodiging hebt gekregen via de mail. In deze e-mail staan instructies voor het aanmaken van een account. Wanneer je dat hebt gedaan, kun je inloggen op de app. Lukt het niet om in te loggen? Bekijk dan het antwoord op de vraag hieronder.
-
Eerst moet je een uitnodiging krijgen via de mail om een account aan te maken. Het e-mailadres waarop je de uitnodiging voor de Hub hebt binnengekregen is je gebruikersnaam. Je wachtwoord heb je zelf bedacht bij het aanmaken van je account. Je kunt de app downloaden en inloggen met je eigen gegevens.
-
Klik op het logo bovenin in het midden. Dit kan het logo van de Hub zijn of het logo van jouw bedrijf. Klik vervolgens op ‘Uitloggen’.
-
Bij het inloggen in de Hub, kun je ook op ‘Wachtwoord vergeten’ drukken. Vul hier je e-mailadres in en klik op het pijltje rechts onderaan op de pagina. Je krijg een e-mail waarmee je je wachtwoord kan resetten. Deze mail kan in de spam terechtkomen.
-
Als jij via je telefoon of laptop in de app een e-learning maakt, dan kun je feedback geven op een specifieke e-learning pagina. Dit doe je met de feedbackknop rechts bovenaan. Je kunt hier je feedback geven en die nemen wij dan in behandeling. Je kan ons ook altijd een e-mailtje sturen. Onze contactgegevens vind je bovenaan deze pagina.
Let op: bij sommige van onze klanten staat de feedbackknop niet aan. Je kunt dan alleen feedback leveren door ons te mailen.
-
Nee, je kunt niet zelf jouw aanwijzing veranderen. Als je deze wilt wijzigen, dan moet je dat met je leidinggevende bespreken. Je aanwijzing bepaalt welke e-learnings jij te zien krijgt in de Hub. Je leidinggevende kan aanvullende aanwijzingen bij ons bestellen.
-
Ja, dat kan.
-
De app is gebouwd voor smartphones mobiel. Hij is eventueel ook op computer beschikbaar, maar op een desktop kunnen de designs een beetje afwijken.
-
Voor het gebruik van de app hebben we een instructievideo gemaakt die te vinden is op de ‘Hoe gebruik je de Hub?’ pagina.
-
Al onze klanten krijgen toegang tot een admin en een managersaccount. De admin en de manager kunnen een aantal gegevens van jou als gebruiker inzien:
- Hoe ver je bent met de e-learnings;
- Hoeveel e-learnings je hebt gemaakt;
- Wat je streak is;
- Wat je puntenscore is;
- Hoe vaak je op de app zit.Meer kan je leidinggevende niet zien. Alleen jijzelf kan je persoonlijke profiel bekijken.
-
In de cirkeldiagram zie je jouw niveau per competentie. Is de taartpunt oranje? Dan moet je nog even goed oefenen. Is de taartpunt blauw? Dan ben je al goed onderweg. Geel wil zeggen dat je goed bent op dit onderdeel. Wil je jezelf verbeteren? Speel dan een Breingymquiz. Je krijgt automatisch vragen over de onderwerpen waar je nog niet zoveel over weet.